امروز وبلاگ تکانی داشتم و وبلاگهایی را که نمی خوندم یا نمی خوندنم یا دیگه فعال نیستند یا رسم و آیین وبلاگ داری را ادا نمی کردند همچنین وبلاگهایی که خیلی با سلیقه من جورنیستند را از پیوندهام پاک کردم.جالب تر از همه وبلاگی بود که هنوز آدرس جمع اضدادی که دیگه وجود نداره را در پیوندهاش نگه داشته بود! به هر حال من در دنیای حقیقی هم خیلی تعارفی و اهل رودربایستی نیستم و در روابط با دوستان اصلا خودم را محدود نمی کنم و صد البته در فضای مجازی هم همینطور .پس شما دوست عزیز هم اگر فکر می کنید به این وبلاگ علاقه ای نداریدمی تونید به من اطلاع بدهید و پیوند من را پاک کنید.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مارکوپلو دم کشیده دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ق.ظ http://www.58e.blogfa.com

من اشکالی نمی بینم در اینکه پاک کردین لینک من رو
به هر حال فضای وبلاگ هر کسی به متعلق به خودشه
من هم به خاطر اینکه چند ماهیه که دیگه با گودر وبلاگا رو نمی خونم خیلی کم شده وبلاگ خوندنم این روزا و وبلاگ شما رو هم به همین دلیل و به این دلیل که خیلی در یه فضا نیستیم نمی خونم.
منم ثل شما تعارف ندارم و میگم شما جزء اون 6-7 تا وبلاگی که من دنبال می کنم نیستین.
فقط میمونه یه حرف همون جور که امروز گفتین و اطلاع دادین بهتر بود که همون روز که وبلاگتون رو عوض کردین هم یه پیام میدادین که لطفا لینک من رو اصلاح کنین
من الان که بهش فکر می کنم می بینم قبلن که کامنت میذاشتین برام چند باری اومده بودم تو وبلاگ جدیدتون ولی اصلا یادم نبود که لینک جمع اضداد رو دارم. به هر حال اگه به هر دلیلی لینکتون یه جا باشه درسته بگید اصلاح بشه
نه اینکه زود قضاوت کنین. من چون از لینکام تو هیچ سایتی نمی رم برا همین دائم چکشون نمی کنم. به نظرم لینکا برای خواننده هامه تا بدونن من چه کسایی رو گذاشتم. درسته نمی رسم وبلاگ همه لینکامو بخونم ولی لینکش هست چون احساس می کنم تو وبلاگش چرت نمی نویسه. من هر کسی رو لینک نمی کنم و در پاسخ لینک کسی هم لینک نمی کنم
به هر حال گفتم بدونین بی تعارف بودن فرق داره با بی انصاف بودن

دوست عزیز شما می تونی به اولین پست این وبلاگ بری و تبریکی که برای وبلاگ جدید به من گفتی را ببینی و شماآدرس را عوض کرده بودی و اسم همون جمع اضداد بود و منظور من شما نبودی و منظور کسی بود که حتی آدرس وبلاگ پاک شده را عوض نکرده بود.ولی همونجور که نوشته بودم ترجیح می دم با کسی که وبلاگ منو نمی خونه تبادل لینک نداشته باشم.موفق باشید

احسان دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ http://only4-dl.tk/

به نظر می رسه که در این وبلاگ تکونی هدف فقط تکون دادن یه وبلاگ خاص بوده!

دلژین دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ http://drdeljeen.com

اتفاق خاصی افتاده که میخوای منو نخونی و منم نخونمت

فکر کنم تو پستم توضیح دادم
در ضمن کامنت من خصوصی بود و مربوط به من وشما ولی عمومی شد!!
این کار شما مطمئنم کرد که تصمیم درستی گرفتم

دلژین دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ http://drdeljeen.com

شما ننوشتی خصوصی...خدا رو شکر که مطمئن شدی چون بهتره آدم با شک کاری رو انجام نده
در ضمن توی محل گذاشتن کامنتای من گزینه پیام خصوصی وجود داره شما چون اونو تیک نزدین منم فکر کردم که عمومیه

ببین دوست عزیز من تا اونجا که یادمه خصوصی را زده بودم و شاید من اشتباه می کنم .
موفق باشی

دلژین دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://drdeljeen.com

نه عزیزم خصوصی را نزده بودی الان میرم پاکش میکنم چون من با کسی دعوا ندارم شما هم موفق باشی

من فقط لینکی را پاک کردم و فکر نمی کنم دلیلی برای دعوا یا ناراحتی باشه در ضمن کامنتم برای شما را اینجا هم می نویسم

این دفعه مطمئنم که خصوصی را نزدم!! ببین شما برای لینک کردن من اجازه نگرفته بودی و البته من هم مشکلی نداشتم و مطالبت را دوست داشتم تا پست شادی های عجیب غریب. من ۱۲ ساله که دارم کنار این نوجوونها کار می کنم و چون صمیمیت و سادگی و صداقتشون را دیدم خیلی دوستشون دارم و همونطور که تو پستم نوشتم به این نتیجه رسیدم که همه کاراشون به خاطر سنشونه نه چیز دیگه با این حال چون نه مشاورم نه روان شناس حاضر نیستم به همین راحتی در مورد نوجوونها قضاوت کنم ولی شما خیلی راحت این کار را کردی و کاش فقط روی نداشتن تفریح تاکید کرده بودی و به خانواده های آنها توهین نمی کردی و البته بعضی از دوستان شما هم حرفت را تایید کردند و من ترجیح دادم در این جمع نباشم.همین

دلژین دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ http://drdeljeen.com

میدونم داری با نوجوونها کار میکنی...من گفتم توی پستم "جوون" بودن حداقل سن هر کدومشون 20 به بالا بود واسه همین از واژه جوون استفاده کردم...من نخواستم به کسی توهینی کرده باشم من نظر خودم گفتم حتی به این هم اشاره کرم که "من داشتم فکر میکردم که امروز که پنجشنبه عصره…این چند تا جوون هم تفریحی ندارن…"
بهر حال چون خودت دوست نداری من بخونمت و لینکت توی لینکدونی باشه مسئله ای نیست عزیزم ...فقط بعنوان حسن ختام و خداحافظی بدون که من هیچگاه و در هیچ پستی قصد توهین به کسی رو نداشتم و ندارم بهر حال خداحافظ

خداحافظ

حسام دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ

خوبه ما رو هنوز پاک نکردی../

از این شوخیا نداشتیما

آیلار سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.aylar123.blogfa.com

خوشحالم که هنوز وبلاگم تو پیونداست!!

اختیار داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد