backgammon

امروز در یک نبرد آنلاین با یک آمریکایی تونستم نام کشورم را سربلند کنم ولی هیچ کس نبود که پرچم ایران را دورم بپیچه و منم هی بدو بدو کنم و زمین را بوس کنم نه ببخشید سجده شکر کنم و یا زهرامو نشون همه بدم

قضیه از این قراره که مدتی هست که من دوباره به صورت آنلاین   backgammon یا همون تخته نرد خودمون را بازی می کنم.می گم دوباره چون چند سال پیش شاید 6 سال پیش شدیدا این کاره بودم ولی از بس که این دوستان ایرانی همه جا را چت روم می دیدند و تا می فهمیدند ایرانی هستی بازی یادشون می رفت و مشغول حال و احوال می شدند ما هم بی خیال بازی شدیم و در واقع عادتمان را ترک کردیم

بگم که که ازبچگی که پدرم با دوستاش یا فامیل یا مامانم تخته نرد بازی می کرد من کنارشون می نشستم و عاشق صدای تاس روی چوبهای تخته بودم و تاس جمع کن بازی بودم تا اینکه خودم شدم حریف پدرم و چقدر باخت از پدرم برام شیرین بود.

ولی الان  همسر محترم اصلا به این بازی و تقریبا هیچ باز دیگه ای علاقه ای نداره و منم که عاشق این بازی و نتیجه  این شد که دوباره این اعتیاد خانمان سوز یا بهتر بگم شارژ ADSL سوز افتاد به جانم و وقتی می شینم به بازی بلند شدنم با خداست  و هی می برم و هی می بازم امتیازم تا بالای 2000 هم رفته ولی بارها به زیر حد نصاب رسیدم و در واقع از صفر شروع کردم .خلاصه که قمار باز خاکستر نشینی هستم برای خودم

حالا جریان نبرد با آمریکا این بود که امروز همین که وارد اتاق بازی شدم یک درخواست برام اومد و منم که عادت ندارم دست رد به سینه کسی بزنم  ok کردم ولی همین که امتیاز حریف را دیدم رنگ از رخسارم پرید.حریفم بالای 97000 امتیاز داشت .امتیازش باعث شد که کنجکاو بشم و برم پروفایلش را ببینم که دیدم  به به یک آقای سبیل کلفته بالای 60 سال  که زنجیر طلا انداخته و یک کلاه قرمز ماهی گیرا رو سرش و یک بلوز گل منگولی مخصوص سواحل هاوایی هم بر تن داره و ظاهرا اهل کالیفرنیا باید باشه

همون جا بود که غیرت ایرانیم زد بالا و اساسی جو گیر شدم و گفتم ای استکبار جهانی حالا نشونت می دم با کی طرفی وخیلی سعی کردم بازی را ببرم ولی چون وقتم را با گشت و گذار در صفحه حریفم تلف کرده بودم  بازی صد در صد برده را باختم ولی این آقای آمریکایی هم که انگار بدش نمی اومد با ما بجنگه دوباره درخواست بازی داد و چندین بار بازی کردیم و جالب بود که هر کجا که احساس خطر می کرد فوری Double را می زد و قانون بازی اینجوری که اگه accept نکنی بازی را واگذار کردی ومن حتی در بدترین وضعیت , با شجاعت هر بار accept می کردم و .اتفاق عجیبی هم که افتاده بود این بود که برای من بدشانس, عجیب خوب تاس می اومد و تا دلتون بخواد جفت برام ردیف می شد و من در این بازی  انوار الهی را برای پیروزی حق بر باطل دیدم!

خلاصه کنم 4 تا بازی را پیروزمندانه ازش بردم  و هر بار که می بردم کم نمی آورد و می نوشت perfect یا nice و باز درخواست بازی می داد ولی تا می تونستم زدمش یعنی مهره هاشو زدم.ولی بازی آخر دیگه دلم براش سوخت و گفتم بزار کینه ایرانیا تو دلش نمونه و گذاشتم ببره

چه کنیم. فعلا که  مدرسه ها تقریبا تعطیل شده و دوران خوشی ما و ناخوشی دانش آموزان شروع شده کاری هم که بدرد مملکت بخوره و دردی از دردا دوا کنه که نمی تونیم بکنیم اینه که نشستیم و به این صورت به کشورمون خدمت می کنیم!


نظرات 12 + ارسال نظر
عارفه سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ب.ظ http://arefe.persianblog.ir

وای منصوره تو شوهر داری؟!!!!!
امیدوارم همدیگر را دوست داشته باشید و خوش زندگی کنید

ای وای آره دخترم ده سالشه فکر کردم همه می دونند !
مرسی دوست عزیز

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ

دست مریزاد

ایول

آفرین

خدا پدرتون رو رحمت کنه و روحشون شاد باشه

ممنون

حسام سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.notefalse.blogfa.com

بعد میگی چرا بچه ها اینجوری شدن.../
معلمشون که تو باشی تکلیف شاگردات معلومه.../

من اینجوریم چون باید بچه ها را درک کنم مثلا

فرخ سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ب.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

دستت درست بانو!! من مراتب سپاسم رو اعلام میدارم و بهتون تبریک میگم... راستی بنده حدود چهار سال به انواع بازیهای رایانه ای معتاد شدم و کارم به عینک کشید و .....
روزی ۱۰ تا ۱۶ ساعت بازی... باورت میشه؟؟؟
مثل هرویینی ها خودمو ترک دادم و الان به هر قیمتی بازی نمیکنم... واقعا میترسم ...

شرمنده می کنید شما ممنون
خوبم باورم می شه
ترکش خیلی سخته تجربه اش کردم قبلا و باید دوباره تکرار کنم.شاید از شنبه !!

تو سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

خانم شما مگه این ترم مدرسه هم رفتید...؟؟؟!!!
والا از اولش به یه دلیل خاصی تعطیل بودید...اول و آخرش و وسطش همه مثل هم بوده گویا...

بابا این شغل ما که جز جوک شدن برای بچه ها هیچی دیگه نداره پس بزار دلمون به این تعطیلیا خوش باشه ولی جان خودم چند روزی رفتم اینقدر که رفته باشم !!

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ

برات مسج دادم

من هم می خوام بخوابم ولی نمی تونم چون مثل همیشه

تکالیفم مونده

ندیدم !!
پس بیدار بودی ولی من خوابیدم چون باید می رفتم مدرسه چون باید می رفتم مدرسه چون باید می رفتم مدرسه ......................
قابل توجه اونایی که می گند ما کلا تعطیلیم

مجتبی چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ق.ظ http://motavald-mehr.blogsky.com

جالبه
فکر نمیکردم معلم و این کارها
اما در کل عالیه. چون بوی زنده بودن داره.

ای بابا
من هیچ جوری در قالب اون معلمهایی که شما می شناسید قرار نمی گیرم.من اول خودم هستم بعد معلم
و مرسی

نرگس چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ق.ظ http://kho0namo0n.blogfa.com

سلام. اول که دست شما درد نکنه.
بعدن هم که باز دستتون درد نکنه.
این شوهرک ما برای پیشرفت زبانیش دنبال یه چت روم می گشت که توش انگلیسی چت کنن اما هیچ نیافت. تو این تجربه های اینترنتی چیزی پیدا نکردی؟ البته رایگانش رو ها!!!

سلام.قابلی نداشت
چت روم انگلیسی که تو yahoo هست ولی نمی دونم محیط مناسبی باشه یا نه

M O K A چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ http://moka.blogsky.com

((: منم تو Backgammon بازی می کنم
اسمم تو بک-گامون موکا است ، البته خیلی کم میام ، عرصه رو دادم به جوونا
تمرین کن ((:

چه خوب !!
من امتیازمو پایین نگه می دارم تا جوون حساب بشم!

M O K A چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ http://moka.blogsky.com

تصحیح : Netgammon.com

می شناسمش

فرنوش چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:02 ب.ظ

good luck

مرسی

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ب.ظ

ندیدی؟ همون که گفته بودم چرا مسج تو رو ندیدم

یعنی دیدم ولی وقتی نبودی

نه نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد