93

چند ماهی هست که قبض موبایل را به موقع پرداخت نمی کنم و این کار شده یکی از بهترین سرگرمیهای من

اس ام اس هایی که همراه اول می فرسته و در واقع خواهش و تمنایی که می کنه تا قبضم را پرداخت کنم و منم کلی بهش می خندم و توجه نمی کنم.

اول به صورت مودبانه سعی می کنه گولم بزنه بعد یاد آوریم می کنه که تاریخ پرداخت گذشته ولی روزهای آخر مهلت پرداخت قبض دوم تهدید می کنه که اگه پرداخت نکنم موبایلم قطع می شه

و در نهایت وقتی بی توجهی منو می بینه  دیوانه می شه و ساعت شماری می کنه و اینکه 72 ساعت مونده و....و مطمئنا نگرانیش قطعی موبایل من نیست

در نهایت در 24 ساعت باقی مانده بعد از اینکه همراه اول را قبض روح کردم,با آرامش کامل قبضم را پرداخت می کنم. پیشنهاد می کنم امتحان کنید  

92

چیزهایی هست که هر چه هم که نخواهی شان ببینی باز می آیند ، باز سنگین و بی رحم می آیند و خود را روی تو می افکنند و گرد تو را می گیرند و توی چشم و جانت می روند و همه وجودت را پر می کنند و آن را می ربایند که دیگر تو نمی مانی ، که دیگر تو نمانده ای که آن ها را بخواهی یا نخواهی . آن ها تو را از خودت بیرون رانده اند و جایت را گرفته اند و خود تو شده اند . دیگر تو نیستی که درد را حس کنی
تو خود درد شده ای...!

...خوش باش که از نسلی هستی که حوادث بسیار می بیند و کارهای بسیار می کند و مثل سنگریزه های میان راه نیست که عادی باشد بلکه تکه سنگ بزرگی است که نشانه خم راه است و تو غنیمت بزرگی برده ای که از این نسل هستی اگر چه نسل آسوده ای نیست و کارش دشوار است...!
آذر، ماه آخر پاییز / ابراهیم گلستان

91

 سردترین نگاهت را بر دیوار دلم کوبیدم تا فراموش نکنم که دیگر به آن چشمها امیدی نیست


تصاویر ماهواره ای از البرز

 

 

 

دماوند شکوه البرز

در ادامه پست قبل...

این مقاله را امروز دیدم و شما هم حتما بخونید

در واقع این دانشمندان در تلاشند که به دیروز امروز سفر کنند که تا الان موفق نبودند

و اشتباهی که مرتکب شدند این بوده که زمان را تک بعدی فرض کردند.

این که در پست قبلی گفتم جدی نگیرید برای این بود که دوست ندارم نظریات خودم را که هنوز برای خودم گنگ و پیچیده هستند و هیچ مبنا و پایه علمی ثابت شده ندارند و فقط بر اساس تجربیات و تفکرات شخصی بوده را به دیگران القا کنم و فقط خواستم شما لحظه ای به این موضوع فکر کنید.