نوشته های دیگران

*دلم یک غریبه می خواهد بیاید بنشیند فقط سکوت کند و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم تا کمی کم شود این همه بار ... بعد بلند شود و برود انگار نه انگار
*گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید،
نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی
بلکه برای اینکه ببینی چه کسانی اهمیت داده و به خود زحمت می دهند که این دیوار را بشکنند ...
*هرکس به طریقی دل ما می شکند، اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی آفرین
*دراین شهرصدای پای مردمانى است
که همچنان که تو را مى بوسند،
طناب دارتو را
مى بافند،مردمانی که صادقانه دروغ میگویند وخالصانه به تو خیانت میکنند،
دراین شهرهرچه تنهاتر باشی
...پیروزتری...
*این روز ها اگر خواستید کسی از شما متنفر شود به او بگویید دوستت دارم عاشقانه
*درست متر کن ! آدم ها هم قد خودشان اند، نه هم قد تصورات تو
*دنیا جای خطرناکی برای زندگی است
نه به خاطر مردمان شرور،
بلکه به خاطرکسانی که شرارتها را می بینند و کاری درمورد آن انجام نمی دهند  انیشتین
*لشکر گوسفندان که توسط یک شیر اداره می‌شود،
می‌تواند لشکر شیران را که توسط یک گوسفند اداره می‌شود، شکست دهد.  نارسیس
*من هیچ راه مطمئنی به سوی خوشبختی نمی شناسم.
اما راهی را می شناسم که به ناکامی منجر می شود،

گرایش به خشنود ساختن همگان

*اصولا آدم هایی که ارزش دوست داشته شدن رو ندارن؛ درست همون هایی هستن که ما مصرانه دوستشان داریم
این قانون نیازی به اثبات ندارد....

نظرات 4 + ارسال نظر
یک ماما با چکمه های سفید شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ http://newmidwife.blogsky.com/

وای من عاشق این جملاتی هستم که می نویسید ممنونم ازتون

البته من گرد آوری می کنم

آرمین آران یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ http://aranlar.blogsky.com

جملات پر مغزی هستن

مجتبی دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ق.ظ http://motavald-mehr.blogsky.com

نویسنده هاشون نامعلومن؟

راستش منبع من فیس بوک بوده که اونجا هم کپی برداری خیلی زیاده و به عنوان مثال بارها مینیمال های دون ژوان را تو صفحات مختلف خوندم و هیچ وقت هم اسمش نوشته نشده.پس متاسفانه نمی شه تشخیص داد که نویسنده اصلی کی بوده ومن فقط از دستم بر میاد که اعلام کنم نوشته خودم نیست

فرخ پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد