148

 بارون نیومد و لی در عوض امروز یک روز پاییزی خیلی خیلی خوشگل داشتیم .

باد خنک و آفتاب دلچسب پاییزی که لابلای برگهای درختا قایم موشک بازی می کرد

هوای تمیز و تکه ابری که تو آسمون بود و سایه اش  روی کوه افتاده بود

درخت چنار و کلاغی که تو لانه اش نشسته بود و با کلاغ روی آنتن گپ می زد 

صدای قل قل آبی که آروم از کنار شمشاد ها می گذشت

قمری که وسط کوچه قدم می زد و گربه ای که بهش خیره شده بود

و دختر بچه ای که دنبال قاصدک می دوید

از اون هواهای تک نفره بود




مفید ترین کار امروز

صفر کردن گودرم


146

جای خالی جواهر گم شده ات را با هیچ بدلی پر نکن.

بدلیجات بعد از مدتی رنگ می بازند و تو می مانی و

مشتی بدل  کهنه و بدون استفاده و اون موقع بیشتر از قبل  دلتنگ جواهر خودت خواهی شد

145

آدم شانس بیاره حداقل با دروغگوی حرفه ای سرو کار داشته باشه.نه اینا که تا دهن باز می کنند

تو دلت می گی  اَه بازم داره خالی می بنده

144

حالا که بحث مرگ پیش اومده بهتون توصیه می کنم به این سایت سر بزنید FIND YPUR FATE 

که دور از جون و زبونم لال بعد از صد سال دیگه(نیکو دوباره بد وبیراه بارم نکن)تاریخ مرگ را مشخص می کنه

و ثانیه شماری که آخرش میاد دلشوره عجیبی داره 

میدونم اصلا علمی  نیست ولی برای سرگرمی خوبه و طبق پیش بینی این سایت من تا سال 2055 در خدمت شما هستم!

یعنی چهل ساله دیگه زجر دادن و زجر کشیدن

سعی می کنم جدی نگیرم ولی از صبح که پاشدم و اینو دیدم همه چی برام عوض شده

حوصلم نکشید مثل هر روز یوگا کنم

بعد از مدتها ترک شکر,جاتون خالی یه پاتیل چایی شیرین و کره مربا خوردم 

چایی سبزم رو دم نکردم

کلی هم چیپس و شکلات خوردم

حیف که هیچ جوری با دود و الکل میونه خوبی ندارم

اگه تا الان سعی می کردم حواسم به سلامتیم باشه کوتاه مدت را در نظر نداشتم نه چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهل سال

آخه لعنتی من چهل ساله دیگه می خوام بمونم چه غلطی بکنم

 استرس زیاد و ارثیه شیرین خانوادگی (دیابت) که ممکنه بهم برسه  و بدبینی فقط 4 سال از عمرم کم می کنه

یعنی این گزینه ها اینقدر بی اهمیتند؟!

گزینه های زیادی هم در نظر نگرفته بود

مثلا زندگی در ایران با تمام مخلفاتش...

فکر کنم چهل ساله دیگه به جای جنتی برای منصوره جوک می سازند...