144

حالا که بحث مرگ پیش اومده بهتون توصیه می کنم به این سایت سر بزنید FIND YPUR FATE 

که دور از جون و زبونم لال بعد از صد سال دیگه(نیکو دوباره بد وبیراه بارم نکن)تاریخ مرگ را مشخص می کنه

و ثانیه شماری که آخرش میاد دلشوره عجیبی داره 

میدونم اصلا علمی  نیست ولی برای سرگرمی خوبه و طبق پیش بینی این سایت من تا سال 2055 در خدمت شما هستم!

یعنی چهل ساله دیگه زجر دادن و زجر کشیدن

سعی می کنم جدی نگیرم ولی از صبح که پاشدم و اینو دیدم همه چی برام عوض شده

حوصلم نکشید مثل هر روز یوگا کنم

بعد از مدتها ترک شکر,جاتون خالی یه پاتیل چایی شیرین و کره مربا خوردم 

چایی سبزم رو دم نکردم

کلی هم چیپس و شکلات خوردم

حیف که هیچ جوری با دود و الکل میونه خوبی ندارم

اگه تا الان سعی می کردم حواسم به سلامتیم باشه کوتاه مدت را در نظر نداشتم نه چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهل سال

آخه لعنتی من چهل ساله دیگه می خوام بمونم چه غلطی بکنم

 استرس زیاد و ارثیه شیرین خانوادگی (دیابت) که ممکنه بهم برسه  و بدبینی فقط 4 سال از عمرم کم می کنه

یعنی این گزینه ها اینقدر بی اهمیتند؟!

گزینه های زیادی هم در نظر نگرفته بود

مثلا زندگی در ایران با تمام مخلفاتش...

فکر کنم چهل ساله دیگه به جای جنتی برای منصوره جوک می سازند...

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم گلی سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ http://marmarnaz.blogfa.com

منصوره جان دلت بسوزه که من ۱۰ اردیبهشت ۲۰۱۶ میام پیشت !!!!!!!!!!!
خدا رحمتمان کند...

بی خیال مریم تقصیر من دیوونست که اینو گذاشتم اینجا
من دنبال بهانه بودم بخور بخور کنم.تو جدی نگیر

م.کوچک سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ http://mkouchak.blogfa.com

من، 24/2066/Feb

2066 وااااااااااای

دارم دنبال خانه سالمندان خوب می گردم تو هم می خوای؟!

آیلار سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ http://.aylar123.blogfa.com

این برنامه با تخمین سن به آدم امید به زندگی میده یا برعکس؟؟!

متن این پستت به روحیه شاد و باطراوتت نمیخوره

به من که نداد
آره امروز اصلا خوب نیستم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام منم به اون سایت رفتم اما چرته جدی نگیر مرسیمیایو راهنماییم میکنی

می دونم چرته
خواهش هر چند نشناختمت

ناهید کوچولووو سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ

بابا ، چقدر خوبه عمر میکنی ..
میتونه نوه های نگار هم ببینی ، مگه بده ؟

آره چون مادربزرگم هم نوه بچه اشو دید ولی سالها عذاب پیری را کشید

محمد سجاد انصاری چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ب.ظ http://panjeretanha.persianblog.ir/

ای بابا . .. مثه این سایتا خیلی زیادن خانم . . .

نه تو رو خدا همین یکی بس بود

قطره چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.adrop.blogfa.com

با این حساب من باید پنج سال بدون تو زندگی کنم...
از اون دنیام واسم کامنت بذاریا

آخ جون که تنها نمی مونم
می خوای به خاطر تو 5 سال بیشتر بمونم !!

فرخ پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

اندیشه مرگ مفید است جانم . . . اما این برای عرفا و پارسایان کاربرد دارد . شما تا جایی که میدانم نه عارفی و نه صوفی و نه درویش . خانمی هستی که به خود بسیار حساسی و همین میتواند شما را از پای درآورد . آن سایت هم اراجیف گفته و بدان اطمینانی نیست . شما مراقب دیابت باش و خوردن دارچین را بطور روزانه از قلم نینداز . البته پرهیز از شیرینی هم در ردیف اولویتهاست .
باور کن که من در عرض سال یک کیلو شیرینی نمی خورم
... از مرگ نیز هراسی ندارم و اگر بیمار شدم نزد پزشک نمیروم . اعتقاد دارم که روح انسان به او تندرستی و یا مرض میبخشد . سخنان این حکیم مجرب را از یاد مبر .

نه هیچ کدومش نیستم ولی از مرگ هم ترسی ندارم
چشم دارچین را حتما می خورم
شیرینی نخوردن اصلا کار راحتی نیست برای کسی که خیلی خیلی طمع شیرین دوست داره
خیلی جالبه که منم مثل شما فکر می کنم و تا بتونم دکتر نمیرم یا وقتی میرم دارو نمی خورم و همیشه فکر می کنم بعضی مریضیا را بهش توجه نکنی خود به خود علاج می شه ولی حالا حکیم مجربی مثل شما گفت دیگه مطمئن شدم

مریم گلی شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ق.ظ http://marmarnaz.blogfa.com

هاهاها من اشتباه نوشتم تا ۲۰۶۱ زنده ام ! دیدم ناراحت شدی!؟

ای مریم...
با این اصلا قبول نداشتم ولی حالم گرفته شده بود و کلی هم فکر کردم اگه همه جوابها هم منفی می زدیی بازم اینقدر کم نمی شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد