این قافله عمر عجب می گذرد

 

این روزهای آخر سال نمی دونم اتفاقات دهه 80 را مرور کنم یا به سال 89  فکر کنم.

دهه 80 که برای من پر بود از اتفاقات تلخ و شیرین .

در این دهه مامان شدم و به بزرگترین عشق زندگیم یعنی دخترم رسیدم .

در این دهه بزرگترین قهرمان زندگیم یعنی پدرم و هر ۴ پدر بزرگ و مادر بزرگم را از دست دادم.

فراز و نشیب های کم و بیش زیاد شغلی و مالی, آشنایی با آدمهای مختلف و تجربه هایی که این ده سال داشتم شاید هیچ وقت برام تکرار نشه.

دهه 80 را دوست داشتم.

دهه 80 منو بزرگ کرد.

دهه 80......

و سال 89

هر چه بین اتفاقات خوب و بد سال 89 برایند گیری می کنم برایند صفر می شه و نمی تونم به نتیجه ای برسم ولی شکر می کنم که خودم و خانوادم و بیشتر دوستان  و اطرافیانم سالم و سلامت هستند.

سال 89 .....

 

پ-ن: چشمی اشکی شد و بغض چند ساله ای ترکید و این پست برای همیشه نیمه کاره موند  

نظرات 5 + ارسال نظر
دون ژوان شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.don-juan.blogsky.com

.

.

فرخ سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

سلام .. دهه هشتاد برای من سرشار بود از ناکامی و اتفاقات تکراری ... برای من که از تکرار متنفرم و بیزار ، این دهه عذاب آور بود. امیدوارم خداوند روح رفتگان شما رو شاد کنه و خودتون با عزیزان و نزدیکان سلامت باشید

روح همه رفتگان شاد باشه
زندگی تکراری خیلی عذاب آوره .دهه ۸۰ رفت می تونیم ۹۰ را دریابیم

[ بدون نام ] دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

در این دهه مامان شدم و به بزرگترین عشق زندگیم یعنی دخترم رسیدم



در این دهه بزرگترین قهرمان زندگیم یعنی پدرم و هر ۴ پدر بزرگ و مادر بزرگم را از دست دادم



اینجوریاست

پنجره تنهای من پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ق.ظ http://panjeretanha.persianblog.ir/

امیدوارم دهه نود برای شما دهه ی لبخد ، دل خوش ، سلامتی و عمری پر برکت در کار محفل گرم ااده باشه .

متشکرم.برای شما هم سرشار از شادی باشه

آنا آریان یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.arusakeposhteparde.blogfa.com

من هم در این دهه مادر شدم. دو پسر دارم.

زنده باشند.تبریک می گم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد